Ha még 8999 Ft értékben vásárolsz,
akkor a GLS futárszolgálatos KISZÁLLÍTÁS INGYENES!
0 db termék
0 Ft

Fogyókúrás újévi fogadalmak – így tartsd be őket!

Fogyókúrás újévi fogadalmak - így tartsd be őket!Volt már olyan, hogy szilveszterkor megfogadtál valamit, és már januárban feladtad? Sokan ilyenkor megfogadják, hogy jobban oda fognak figyelni magukra, az egészségükre és leadják végre a súlytöbbletüket. Aztán eltelik pár hét, fogy a lelkesedés és a hétköznapok hozzák magukkal a régi bevált szokásokat, életmódot – és végül semmi sem változik…

Hogyan lehet mégis sikeres a fogadalmad? Először is válts szemléletet! Ne csak a kívánt karcsúbb alak lebegjen a szemed előtt. Legyen a célod az, hogy energikusabb, mozgékonyabb, erősebb és mindenek előtt egészségesebb szeretnél lenni.

Ne koplalásként, lemondásként, szükséges rosszként éld meg a dolgot, ne fogyókúraként gondolj az előtted álló időszakra. Legyen ez egy új, friss kezdet. Indulj tiszta lappal és legyen a célod egy fenntartható, egészséges életmód kialakítása, amit hosszú távon tudsz tartani!

Ehhez pedig, hogy át tudj lendülni a nehezebb napokon, itt találsz kapaszkodókat, tippeket:

Készítsd listát azokról a dolgokról, amiket el kell hagynod!

Írj össze olyan dolgokat, amik eddig megakadályoztak abban, hogy elérd a kívánt testsúlyod! Tarts önvizsgálatot, hogy mik azok a rossz szokások, amik a sikeres fogyókúrád útjába szoktak állni. Ilyen lehet például a gyakori házon kívül étkezés, vagy a cukros üdítők, esti nasik gyakori fogyasztása…

Találj ki magadnak egy határidőt!

Ha nincs konkrét célod, amit el kell érni, akkor sokkal nehezebben fogod komolyan venni a dolgot.  Tűzz ki egy reális célt, hogy mennyi időn belül kell valahány kilót, centit vagy ruhaméretet fogynod. Akár csatlakozhatsz csoportos kihíváshoz is, hogy motiváld magad.

Tervezd meg a fogyókúrás programjaidat!

Vedd elő a naptárad és jelöld be rajra előre, hogy mikor mit fogsz sportolni. Írd be külön a súlyzós- és kardio edzéseket, határozz meg részleges eredményeket, amiket el kell érned a hét vagy a hónap végéig. Ez segíteni fog abban, hogy tartsd magad a kigondoltakhoz. Néha nem is az a fárasztó, hogy nekiállj mozogni, hanem az, hogy kitaláld, mit kéne éppen csinálni.

Mond el a barátaidnak, családodnak a terveidet!

Ha be kell számolnod valakinek arról, hogy haladsz, kisebb az esélye, hogy abbahagyod az egészet. Motiválni fog, hogy ne okozz “csalódást” azoknak, akik támogatnak lelkileg.

Osztályozd magad!

Pontozd vagy osztályozd az aznapi teljesítményedet, hogy lásd, mennyire tudtál helytállni a saját érdekedben. Készítsd egy táblázatot, amin értékelni tudod a fogyókúrád részleteit – mozgás, étkezés mennyisége és minősége, vízfogyasztás például. A cél persze az lenne, hogy minden nap jó osztályzatot tudj adni magadnak :). Ha írásban is “elszámoltatod” magad, az szintén motiválni fog, hogy jól teljesíts – plusz jobban fogod látni, hogy mi az, amire kevésbé fektetsz hangsúlyt. Így a hibákat is könnyebben ki tudod majd szűrni.

Jutalmazd magad, ha jól teljesítesz!

Ha sikerül egy részeredményt elérned, jutalmazd meg magad érte! Ne feledd, hogy jutalom nem csak étel lehet, hanem például egy arcmasszázs a kozmetikusnál, extra manikűr vagy egy új frizura.

Fókuszálj a pozitívumokra, gondolj mindig arra, mennyi haszna lesz, ha képes vagy tartani magad az új életmódodhoz hosszú távon. Képzeld el részletesen, mennyi mindenre ki fog hatni, ha rajta maradsz a jó úton és önbizalommal telve tudsz a tükörbe nézni – nem csak a formásabb alakod miatt, de a kitartásod és eltökéltséged miatt is!

 

 

Felhasznált irodalom

nwphysicians.com/7-simple-steps-keeping-new-years-weight-loss-resolution/

Hozzászólások

Kérdése van?

Kíváncsi termékeinkkel kapcsolatban valamire és nem találja a választ?

Írja le nekünk, hogy miről olvasna szívesen és mi utánajárunk Önnek!

Itt írja meg üzenetét

Kapcsolódó cikkek

Ezt már láttad?

×
Kérjük, még VÁRJ, amíg ezt a zöld ikont látod! Ha most bezárod az oldalt, rendelésed sajnos nem kapjuk meg.