Ha még 8999 Ft értékben vásárolsz,
akkor a GLS futárszolgálatos KISZÁLLÍTÁS INGYENES!
0 db termék
0 Ft

Hajhullásról és okairól – nemzetközi egészségügyi kampány augusztusban

Miért fontos, hogy ne hagyjuk annyiban, ha nagyon hullik a hajunk? Nem hiúság utána járni, nem feltétlenül csak esztétikai probléma, ha nagyon sok hajszálat találunk a lefolyóban vagy a hajkefében – komoly betegségek tünete is lehet. Pajzsmirigy problémát, gyulladást, autoimmun betegséget is jelezhet!

Tévhitek és tények a vitaminokról, étrend-kiegészítőkről – VIDEÓ

Nagyon-nagyon sok mítosz, tévhit és álhír kering az étrend-kiegészítőkről. Most végigmegyünk a legtöbbet hallott tévhiteken – biztosan Te is találkoztál már ezekből néhánnyal – és az is kiderül, mi  az igazság. Az alábbiakról hallhatsz majd a videónkban – kattints, hogy megismerd a válaszokat!

Vashiány terhesség előtt, alatt és után: tudnivalók egy helyen

A vashiány a vérszegénység vezető oka. Kiemelten veszélyezteti a termékeny korban lévő nőket, náluk kisebb a vasraktár a menstruáció, terhesség, szülés és szoptatás miatt. Várandósság és szoptatás alatt a megfelelő vasbevitel pedig a baba számára is létfontosságú.Mik a vashiány tünetei és mit lehet tenni ellene? Katt!

Az étrendi E-vitamin szerepe a haj és a bőr egészségében

Hajhullás, fakó haj, pattanások, pikkelysömör? Ezeken mind segíthet, ha megfelelő mennyiségű E-vitamint viszel be a szervezetedbe! Milyen ételekből juthatsz elegendő mennyiségben ehhez az antioxidáns hatású vitaminhoz? Mire figyelj, ha étrend-kiegészítő formájában szednéd? Kattints a válaszokért!

D-vitamin és autoimmun betegségek: hol a kapcsolat?

1-es típusú cukorbetegség, lupusz, sclerosis multiplex, pikkelysömör, reumás ízületi gyulladás és alacsony D-vitamin szint – mi az összefüggés? Mikor és mennyi D-vitamint érdemes szedni, mennyi az optimális D-vitamin szint a vérben? Hogyan hat a D-vitamin pótlás az autoimmun betegségekre? Részletek a cikkben!

Vegán és vegetáriánus étrend: 5 gyakran hiányzó vitamin és ásványi anyag

A vegán és vegetáriánus táplálkozás egyaránt rendkívül egészséges, de számtalan jótékony hatásuk ellenére vannak rejtett buktatóik. Bizonyos vitaminokhoz és ásványi anyagokhoz nehezebben, vagy egyáltalán nem lehet növényi ételekkel hozzájutni. A tápanyaghiány elkerülhető – mutatjuk, mire kell figyelned!

Kérjük, még VÁRJ, amíg ezt a zöld ikont látod! Ha most bezárod az oldalt, rendelésed sajnos nem kapjuk meg.