Ha még 5000 Ft értékben vásárolsz,
akkor a GLS futárszolgálatos KISZÁLLÍTÁS INGYENES!
0 db termék
0 Ft

Karácsonyi puffadás? Előzd meg, vagy csillapítsd természetesen!

Bármennyire is szeretnénk figyelni arra, hogy egészségesen étkezzünk, a karácsony és a rokonlátogatás nem a legegyszerűbb pillanat arra, hogy visszautasítsunk minden olyan ételt, amit elvileg nem szabadna ennünk. A rengeteg különböző finomság, édesség mellett pedig megjelenik a túlzott teltségérzet és a puffadás. Ezzel azonban nem kell együtt élnünk, van rá természetes megoldás! Hogyan előzzük meg a puffadást, vagy mit lehet tenni, ha már fennáll a probléma? Cikkünkből kiderül!

Hogyan előzhető meg a puffadás?

A legegyszerűbb, ha néhány olyan egyszerű, könnyen beszerezhető ételt beépítünk a karácsonyi menübe, ami automatikusan megakadályozza a puffadást.
Ilyen lehet például a szárított füge, aszalt szilva, a barna rizs és a spenót, illetve a leghatékonyabb talán az almaecet, amely kimondottan arra lett „kitalálva”, hogy segítse az emésztést.
Mindegyiket bele lehet építeni a karácsonyi menübe, egy különleges köretként, esetleg salátába, vagy akár a desszertbe is.
Arra szintén nem árt figyelni, hogy sok vizet igyunk, és amennyire csak lehet, kerüljük a cukros, szénsavas üdítőket. Persze, ilyenkor mindenki bekészül egy rekesz kólával akkor is, ha amúgy év közben sosem issza, de nem árt tudni, hogy az rengeteget ronthat a helyzeten.
Szintén érdemes elkerülni az olyan ételeket, amik közismerten „szelessé” teszik a beleket. Ilyen például a bab, a karfiol, a kelbimbó, a káposzta vagy épp a hagyma, illetve szinte minden olajban sütött étel.

Mit tehetsz feszítő érzés ellen, ha már puffadsz?

Ha a fent leírtakat már későn olvasod, vagy mégsem sikerült betartani a tanácsokat, akkor sem kell megijedni.
Megoldást jelenthet ugyanis a problémára például a borsmenta tea vagy a megelőzésnél már említett almaecet, akár kapszula formájában is. Ezek ugyanis természetes módon helyre tudják billenteni az egyensúlyt a gyomorban, és segítik az emésztést.

Emellett egy egyszerű tornagyakorlat is segíthet, ha már nem bírjuk a fájdalmat: feküdjünk a hátunkra, majd lassan húzzuk fel a térdeinket a mellkasunkhoz. Tartsuk így egy percig, mellette pedig figyeljünk arra, hogy a légzésünk lassú és egyenletes legyen. Ismételjük meg háromszor ezt a gyakorlatot, és azonnal érezni fogjuk a hatását!

Felhasznált irodalom

http://www.ntd.tv/2016/11/20/6-easy-exercises-get-rid-belly-fats-indigestion-bloating/
http://totalfitnesssolutions.ie/get-rid-christmas-bloating-fast/

Hozzászólások

Kérdése van?

Kíváncsi termékeinkkel kapcsolatban valamire és nem találja a választ?

Írja le nekünk, hogy miről olvasna szívesen és mi utánajárunk Önnek!

Itt írja meg üzenetét

Kapcsolódó cikkek