Ha még 5000 Ft értékben vásárolsz,
akkor a GLS futárszolgálatos KISZÁLLÍTÁS INGYENES!
0 db termék
0 Ft

Hasizom-erősítés, felülések nélkül

Healthy female body with apple and waterNaponta több száz felülést megcsinálni egyáltalán nem jó móka, arról nem is beszélve, hogy közel sem a leghatékonyabb módja a hasizmok és a törzs edzésének. A törzs izmainak erősítése nem csak a hőn áhított kockahas elérése miatt fontos, de a mindennapi életben is szükség van a kellő tónusú hasizomzatra – gyengesége esetén ugyanis az ágyéki gerincszakasz terhelése megnő, ez pedig derékfájáshoz, porckorong- és csigolyabántalmakhoz vezethet. Nézzük, a felülések helyett milyen gyakorlatokat érdemes végezni az erősebb hasizmok érdekében!

1. Váltott lábemelés fekve

Feküdj háttal a padlón. Kezedet tenyérrel lefelé tedd a feneked alá.. Tartsd a lábaid egyenesen kinyújtva. Emeld az egyik lábadat minél magasabbra, majd felváltva emeld a másik lábadat, miközben az előzőt engeded lefelé. A lábaid végig maradjanak kinyújtva, állítsd meg őket kicsivel a talaj felett, ne tedd le őket a gyakorlat végéig.

2. Plank ellentétes láb-kar nyújtással

Ereszkedj fekvőtámasz pozícióba alkartámasszal, lábak enyhe terpeszben. Bal kar és jobb láb nyújtás megtartás, majd vissza és ugyanezt az ellentétes oldallal is.

3. „Bőrönd hordás”

Állj az egyik kezedben egy kézi súlyzóval vagy kettlebell-lel (válassz ki egy számodra kellően nehéz súlyt, amit még nem esik nagyon nehezedre megtartani). A karod legyen egyenes, és ne dőlj oldalra a súly felé, tartsd a törzsedet mereven, húzd össze a hasizmaidat. Kezdj el sétálni előre kb. 45-65 métert, majd vissza oda, ahonnan indultál.

4. Pókember mászás

Ereszkedj le négykézláb, a térdeid ne érjenek a földhöz. Kezdj el a kezeid és lábaid összehangolt használatával mászni a padlón, miközben a törzsed segítségével stabilizálod a mozdulatsort. A csípőd tartsd alacsonyan, a térdeid legyenek behajlítva. Tűzd ki célnak, hogy megállás nélkül tudj így kb. 90 métert haladni.

A kockás has igazi titkát a konyhában keresd

Az egyik leggyakoribb edzéssel kapcsolatos tévhit, legalábbis a laikusok körében, hogy a kidolgozott, esztétikus hasizmokhoz sok-sok száz, sőt ezer ismétlést kell elvégezni – és ez majd látható eredményt is hoz. Tévedés. Lehetnek bármilyen impozáns hasizmaid, ha azokat zsírréteg fedi, akkor nem lesznek láthatóak. Ezért nem elég csak edzeni, az étrendedet is rendbe kell tenned és egészséges életmódot kell követned ahhoz, hogy azok a várva várt kockák elkezdjenek megjelenni.

Hozzászólások

Kérdése van?

Kíváncsi termékeinkkel kapcsolatban valamire és nem találja a választ?

Írja le nekünk, hogy miről olvasna szívesen és mi utánajárunk Önnek!

Itt írja meg üzenetét

Kapcsolódó cikkek