fbpx
×
Ha még 9985 Ft értékben vásárolsz,
akkor a GLS / Foxpost
KISZÁLLÍTÁS INGYENES!
0 db termék
0 Ft

Csípő nyújtása, lazítása – Videó a cikkben!

Sokkal több időt töltünk ülve, mint bármikor korábban a történelem során. A legfrissebb felmérések szerint a magyarok átlagosan 5,6 órát ülnek naponta. Ez nem tűnhet soknak, ám a részletes adatok már nem ennyire biztatóak, ugyanis a 18-29 évesek harmada legalább 8 órát ül mindennap, míg a diplomás férfiak ötöde sokszor napi 12 órát ül egyhelyben. A nők aktívabbak, de ők is napi 4-6 órát ülnek az irodában vagy otthon. Az ülőmunka számos negatív egészségügyi hatással jár. Ezek egyike a csípőfájdalom, melynek megelőzéséhez fontos a csípő nyújtása és lazítása.

A csípőmobilizációs gyakorlatok és a csípő nyújtása, azonban nem csak az ülőmunkát végzőknek javasolt, hanem a rendszeresen sportolóknak is, illetve akik sokat állnak napközben.

Gyógytornászunk Ambrusné Michelbelger Ágnes néhány otthon is elvégezhető tornagyakorlatot mutat videónkban, próbáld ki Te is!

Kérdése van?

Kíváncsi termékeinkkel kapcsolatban valamire és nem találja a választ?

Írja le nekünk, hogy miről olvasna szívesen és mi utánajárunk Önnek!

Itt írja meg üzenetét

Kapcsolódó cikkek

Kérjük, még VÁRJ, amíg ezt a zöld ikont látod! Ha most bezárod az oldalt, rendelésed sajnos nem kapjuk meg.