Ha még 5000 Ft értékben vásárolsz,
akkor a GLS futárszolgálatos KISZÁLLÍTÁS INGYENES!
0 db termék
0 Ft

4 egyszerű fogyás-tipp, hogy formába kerülj a nyárra!

Mindenki tudja, hogy az életmódon kellene változtatni a hatékony és tartós fogyáshoz, de azt is mindenki tudja, hogy ez nagyon nehéz. Az alábbiakban olyan fogyástippeket szedtem csokorba, melyek a legkevesebb erőfeszítéssel a legtöbb eredményt hozzák. Itt a nyár, de még nem késő, hogy egy fittebb és egészségesebb önmagaddá válj!

1. Édesszájú vagy? Válassz magadnak gyümölcsöt!

Sokan nem tudnak lemondani az édességekről. De ettől még nem feltétlenül kell lemondanod a fogyásról! A megoldás: válassz megadnak gyümölcsöt! Olyan gyümölcsöt válassz, ami kielégíti az édesség iránti vágyadat és használd fel “kreatívan”! Egy jó édes, lédús alma lereszelve, fahéjjal pl. kerülhet akár natúr zabkásába és máris kész a laktató reggeli! Turmixolj össze epret és egy kevés szeletelt mandulával keverd bele natúr (növényi) joghurtba. Legyél kreatív, a gyümölcsökkel könnyen csillapíthatod az édes ízek iránti vágyad!

2. Wasser-start!

A fenti kifejezést a szörfösök használják arra, mikor nagy szélben a vízből indulnak a szelek szárnyára. De nem csak nekik jó tanács a vízzel kezdeni, a diétázóknak is! Minden étkezés előtt fél órával igyál meg egy nagy pohár, hideg tiszta vizet! Nincs benne kalória, de egy kis jóllakottság-érzést eredményez, emellett a hideg víz összeszűkíti az ereket a gyomrodban, ami miatt kevésbé leszel éhes. Egyszerű, de nagyszerű!

3. Mozogj minden nap 10 percet!

Kevesen hiszik el, micsoda elképesztő eredményeket lehet elérni napi 10 perc intenzív mozgással! Itt nem is az elégetett kalóriák száma a lényeg, hanem hogy az intenzív mozgás megnöveli az anyagcseréd sebességét. Bármit is csinálj, csináld 10 percig nagyon intenzíven! Ha nem kapkodsz levegő után a végén, akkor nem csináltad jól! Szedd magad össze: csak 10 perc az egész! Az eredmények hamar jönnek, utána már könnyebb! A legjobbak a funkcionális gyakorlatok (mint a fitneszszalagos edzés) de bármi megfelel, amitől kifekszel! Futás, gyaloglás, torna, felülések, ami tetszik!

4. Lájkold a Tuti Fogyás Facebook oldalt!

Itt rendszeres Tuti Fogyás Tippeket kapsz tőlem! Ide kattintva feliratkozhatsz:
>>> A Tuti Fogyás Program Facebook oldalához kattintson ide <<<

Nyárra fel!
Kerülj te is kirobbanó formába!

Benkovics Péter

Hozzászólások

Kérdése van?

Kíváncsi termékeinkkel kapcsolatban valamire és nem találja a választ?

Írja le nekünk, hogy miről olvasna szívesen és mi utánajárunk Önnek!

Itt írja meg üzenetét

Kapcsolódó cikkek