Ha még 8999 Ft értékben vásárolsz,
akkor a GLS futárszolgálatos KISZÁLLÍTÁS INGYENES!
0 db termék
0 Ft

 


Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható Magyarország területén belül:

Szállítási módok:

GLS Futárszolgálat:

A www.netamin.hu oldalon megrendelt termékeket a Natural Herbal Kft. (továbbiakban Kft.) megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. (továbbiakban GLS) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj 8.999 Ft alatti vásárlás esetén 990 Ft, 8.999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A megrendelt termékeket a GLS feladástól számított 3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. A 3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.

A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még egyszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha ez alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a  Natural Herbal Kft.-nek. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

GLS Csomagpont:

Lehetősége van a csomagot a GLS által megadott, országszerte működő GLS CsomagPontok valamelyikén átvenni. A megrendelés folyamán be tudja állítani, hogy mely GLS CsomagPonton kívánja átvenni csomagját. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított. A GLS CsomagPontos átvétel díja 8.999 Ft alatti rendelés esetén 990 Ft, 8.999 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

FOXPOST csomagautomata:

A FOXPOST egy új, egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely bevásárlóközpontokban, forgalmasabb helyeken érhető el. A FOXPOST-os átvételi díj 8.999 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 8.999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen veheted át az online rendelt termékeket, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol neked épp útba esik! Ami pedig még ennél is szebb: nemcsak időt takarítasz meg, de a környezetet is kíméled, mert nem kell a futárnak házhoz mennie.

Utánvétes rendelés esetén a FOXPOST automatánál csak bankkártyával tudsz fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!

Bővebb információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

MPL Postai kiszállítás:

A www.netamin.hu oldalon megrendelt termékeket a Magyar Posta kézbesíti a feladást követő 5 munkanapon belül. Postai feladás hetente kétszer (keddenként és csütörtökönként) történik. A postai szállítás díja 14.999 Ft alatti vásárlás esetén 1.490 Ft, 14.999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES. Amennyiben nem tartózkodsz a megadott szállítási címen a kézbesítés időpontjában, a postás értesítést hagy a csomagról, amit az értesítőn megjelölt postahivatalban tudsz átvenni.

MPL “Postán maradó”:

A “Postán maradó” PostaPont szállítási mód esetén a rendelt csomagot nem házhoz viszik, hanem az ország szinte összes Postájának egyikébe, amelyet a vásárló választ ki a rendelés leadásának folyamán. Itt személyesen, a nyitvatartási időn belül vehető át a csomag, a feladástól számított 5 munkanapon belül. Postán a bankkártyás fizetés készpénz felvételnek minősül! Meghatalmazás nélkül csak az a személy veheti át a csomagot, akinek a nevére lett leadva a rendelés!

A “Postán maradó” szállítás díja 8.999 Ft alatti vásárlás esetén 1.190 Ft, 8.999 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.

MPL Csomagautomata:

A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és telefonszámunk megadásával máris hozzáférünk rendelésünkhöz. Ezen kívül napi 24 órában állnak a rendelkezésünkre.

Bővebb infó: https://www.posta.hu/csomagautomata

MPL Csomagautomata feladás hetente kétszer (kedden és csütörtökön) történik. Az MPL Csomagautomata szállítás díja 8.999 Ft alatti vásárlás esetén 1.190 Ft, 8.999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

Személyes átvétel telephelyünkön:

Megrendelt csomagodat személyesen is átveheted budapesti telephelyünkön.
Címünk: 1116 Budapest, Fehérvári út 132-144. Bay Üzleti és Innovációs Park, földszint 4-es ajtó (a bejárat után jobbra kanyarodva).
Nyitva tartás: hétfőn: 8.00 – 18.00, kedden-szerdán-csütörtökön: 8.30 – 17.00, pénteken: 8.30 – 15:30.

Személyes átvétel esetén négyféle módon tudsz fizetni:

  1. Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel előtt kiegyenlíted a rendelés végösszegét.
  2. Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizeted a rendelés végösszegét.
  3. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizetsz.
  4. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) bankkártyával fizetsz.

Ügyfélszolgálatunkon a kialakult helyzethez igazodva igyekszünk mindent megtenni a Te egészségedért és a sajátunkért is. Lehetőleg #maradjotthon, és rendelj házhoz szállítással, 8.999 Ft felett már ingyenesen szállítunk! Rendelésedet azonban továbbra is át tudod venni személyesen, ha sehogy máshogy nem tudod megoldani.
A legkisebb kockázat érdekében:

  • Lehetőleg érintős kártyával fizess, kerüljük a készpénz használatot!
  • Az ajtó túloldalán egy plexivel védett pulton tudod majd kolléganőnknél átvenni a rendelésed.
  • A munkavégzésünk helyét is folyamatosan fertőtlenítjük.

Fizetési módok:

Utánvét:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánod kiegyenlíteni, akkor válaszd a “Készpénzben átvételkor” fizetési módot. Az utánvétnek NINCS plusz költsége.

Bizonyos esetekben az utánvét nem feltétlenül jelenti kizárólag a készpénzes fizetést. Például személyes átvételkor Központunkban, GLS futárszolgálatos kiszállításkor és megjelölt GLS csomagpontokon bankkártyával is tudsz fizetni átvételkor. FOXPOST automatáknál a készpénzes fizetés egyáltalán nem lehetséges, így ha e mellé a szállítási mód mellé az utánvétes fizetési módot választod, a végösszeget csak kártyával tudod a helyszínen fizetni.

Bankkártyás fizetés:

Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A megrendelés véglegesítése után láthatod majd a linket, ahol online kiegyenlítheti rendelését bankkártyával, így a futárnak már nem kell fizetned.

Minden esetben kérjük, hogy ellenőrizd a végösszeget és a rendelésed tartalmát fizetés előtt! A kifizetett rendeléseken módosítani már nem tudunk, csak visszautalni ellenőrzés után a fizetett összeget és új rendelést fogadni. Például, ha érvényes kuponkóddal rendelkezel, de valamiért mégsem tudod beváltani azt a vásárlás folyamán, kérjük, hogy ne válaszd a bankkártyás fizetést! Vedd fel velünk a kapcsolatot, és ha valóban érvényes a kuponkód, mi be tudjuk váltani, de ettől még az automatikusan generált fizetési oldalon a hibás összeg lesz, azon mi nem tudunk változtatni.

Bankkártyás fizetés során a következő típusú bankkártyákat használhatod: VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB.

A bankkártyás fizetés során a bankkártyáról leolvasható adatokat kell a K&H Bank fizetőoldalán megadnod, az alábbiak szerint:
1. kártyaszám (a kártya előlapján szereplő, 13-19 jegyű szám)
2. lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
3. érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye)

A fizetés ezek után a “Fizetem” gomb megnyomásával történik meg.

A kártyás vásárlás sikerességéhez szükséges, hogy:

  • Csak VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro vagy JCB kártyát használj a fizetéshez!
  • A számládon legyen mindig a vásárlás értékének megfelelő fedezet!
  • Pontosan add meg a kért kártyaadatokat!
  • Figyelj arra, hogy kártyád ne legyen lejárva!
  • A fizetés csak a “Fizetem” ikonra történő kattintással indul el.

Bankkártyás fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. A Kft. az összeg beérkezését követően e-mailben értesíti a megrendelőt az online bankkártyás fizetés sikerességéről és az átvétel részleteiről.

Banki átutalás:

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti. Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: K&H Bank
Kedvezményezett neve: Natural Herbal Kft.
Adószám: 25910281-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-295793
Kedvezményezett számlaszáma:10400872-50526865-86481002

Banki átutalásos fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. Ha a fizetés során valamilyen problémát észleltél (pl. megszakadt az internetkapcsolat), és emiatt bizonytalan vagy a kifizetés sikerességében, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hello@netamin.hu oldalon.

A banki átutalások lekönyvelése 1-3 munkanapot vehet igénybe, ezután indul csak meg a rendelés feldolgozása, összekészítése.

Általános rendelkezések:

A Kft. a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését a Kft. készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja 5-10 munkanapon belül teljesíteni, erről tájékoztatja a Megrendelőt.

A Megrendelő az átvétel időpontjáig bármikor jogosult a megrendelését visszavonni.

Amennyiben a Megrendelő a csomag átvétele után szeretne a csomag tartalmát illetően panasszal élni, azt az átvételt követő 3 munkanapon belül teheti meg írásban a hello@netamin.hu e-mail címre küldve, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon (061/203-0039).

Külföldön élek, ide is kérhetem a megrendelt csomagot?

Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk az árat és a házhoz szállítási költséget is, ami környező országok esetében kb. 2000-3000 Ft. A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívül nem szállítunk!

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat! Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!

Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a csomagban lévő számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a hiányt a +361 203 0039-es vagy a +3670 601 9999 telefonszámok egyikén, vagy e-mailben a hello@netamin.hu címen!

A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.

Kérjük, még VÁRJ, amíg ezt a zöld ikont látod! Ha most bezárod az oldalt, rendelésed sajnos nem kapjuk meg.