Ha még 8999 Ft értékben vásárolsz,
akkor a GLS futárszolgálatos KISZÁLLÍTÁS INGYENES!
0 db termék
0 Ft

Összegyűjtöttük a kérdéseket, melyeket leggyakrabban intéztek hozzánk.

Személyesen is átvehetőek a készítmények?

A rendelt termékek budapesti központunkban ingyenesen átvehetők. Ehhez a rendelés folyamán válaszd a “Személyes átvétel központunkban” kiszállítási opciót, és ha minden rendelt tétel raktáron van (nem előrendelés vagy készlethiány szerepel mellette a honlapon), a visszaigazoló e-mail után jöhetsz is a csomagodért. (Előrendelhető/készlethiányos termékek esetében, kérlek, érdeklődj ügyfél-szolgálatunkon a raktárkészlet állásáról: 061/203-0039.)

A helyszínen bankkártyával is fizethetsz!

Számos termékünk bioboltokban is megtalálható, illetve Herbaház, Bijó és a Mediline szakáruházakban is, ám a honlapon feltüntetett árainkat csak a www.netamin.hu webáruházból történő rendelés, illetve központunkban történő személyes vásárlás esetén tudjuk garantálni.

Külföldön élek, ide is kérhetem a megrendelt csomagot?

Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk az árat és a házhoz szállítási költséget is, ami környező országok esetében kb. 2000-3000 Ft. A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívül nem szállítunk!

Mennyi idő alatt szállítják ki a csomagot?

GLS Futárszolgálatos/GLS csomagpontos szállítás esetén: A megrendeléstől számított 2-5 munkanap.
Foxpostos szállítás esetén: A megrendeléstől számított 3-5 munkanap.
MPL/MPL Csomagautomata/MPL “Postán maradó” szállítás esetén: A megrendeléstől számított 10 munkanapon belül.

Mennyi a kiszállítási díj?

  • 8.999 Ft alatti vásárláskor, MPL Csomagautomatás/MPL “Postán maradó” szállítási móddal 1.190 Ft. 8.999 Ft feletti vásárlás esetén ezek a szállítási módok ingyenesek.
  • 8.999 Ft alatti vásárláskor, GLS futárszolgálattal vagy GLS csomagpontra kért szállítási móddal 990 Ft8.999 Ft feletti vásárlás esetén ez a szállítási mód ingyenes.
  • 8.999 Ft alatti vásárláskor, FOXPOST csomagautomatába kért szállítási móddal 790 Ft8.999 Ft feletti vásárlás esetén ez a szállítási mód ingyenes.
  • 14.999 Ft feletti vásárlás esetén mindegyik kiszállítási mód INGYENES.
  • 14.999 Ft alatti vásárláskor, MPL futáros szállítási móddal 1.490 Ft.

Mi az a kedvezménykód a megrendelés űrlap alján?

A kedvezménykódot a hírlevelünkre feliratkozott vásárlóink tudják használni olyan esetekben, amikor hírlevélben hirdetünk egy akciót. Egyéb esetekben nem kell kitölteni.

Hírlevélre ide kattintva tudsz feliratkozni: > HÍRLEVÉL <

Kuponbeváltásra vonatkozó szabályainkat itt olvashatod:> SZABÁLYOK <

Érdemes feliratkozni hírlevelünkre és csatlakozni Facebook oldalunkhoz, mert így minden akciókról értesülhetsz, valamint egészséges életmóddal kapcsolatos tippeket, híreket kaphatsz első kézből!

Meggondoltam magam vásárlás közben, de nem tudom a kosár tartalmát törölni.

A kosár tartalma csak termékenként törölhető. A kosár menüpontban a “kosár tartalma” listán szereplő termék melletti X gombbal (törlés) törölhető a termék, a kosár frissítése gombbal kell véglegesíteni.

Hol találom a termékek pontos összetevőit?

A termékek leírásánál a tájékoztató fül mellett található a részletek fül, melyen minden fontos információ megtalálható. Itt minden terméknél megtalálod a pontos adagolást, hatóanyag tartalmat és az összetevők pontos listáját is.

Hol találom meg, hogy vegán-e a kiválasztott termék?

Számunkra is fontos, hogy amelyik terméknél csak lehetséges, állati eredetű anyagoktól mentes összetevőket használjunk. Ezeknél a termékeknél a kép alatt szerepel a vegán piktogramunk, illetve >>ide kattintva<< találod egy helyen a vegán termékeinket.

Hol találom, hogy pontosan hol gyártották a terméket?

A Netamin termékek több országban készülnek, annak megfelelően, hogy az adott hatóanyag honnan szerezhető be olyan minőségben, ami megfelel a cégünk szigorú elvárásainak. Erről >>itt<< olvashatsz bővebben.

Ha van valamilyen ellenjavallat egy termék szedésénél, azt megtalálom a honlapon?

A címkéken szereplő figyelmeztetéseket a termék leírásának végén is megtalálod, “A termék szedésével kapcsolatos figyelmeztetések” bekezdésben. Ha nincs is külön kiemelve ilyen és szedsz valamilyen gyógyszert, vagy bármilyen kezelés alatt álló egészségügyi problémád van, kérünk, hogy mindenképpen konzultálj a kezelőorvosoddal, mielőtt új készítmény szedésébe kezdenél!

Nem tudom letölteni a tanulmányokat, mit csináljak?

Az ingyenes tanulmányokat weboldalunkon e-mail címed és keresztneved megadásával töltheted le. Szakembereink külön figyelmet szenteltek arra, hogy minden internetes böngészőből, bárki számára letölthető legyen a tanulmány. Előfordulhat, hogy rosszul írtad be az e-mail címet, kérjük, erre figyelj oda! Ha valamilyen oknál fogva mégsem működik a letöltés, úgy azt valamilyen ismeretlen eredetű probléma okozhatja. Ebben az esetben kérjük jelezd ezt nekünk (hello@netamin.hu), és elküldjük a tanulmányt elektronikusan, vagy akár postai úton nyomtatásban!

Mégsem kérem a terméket, szeretném visszakapni a pénzem, mit csináljak?

Bontatlan termékre a számlázási naptól számított 30 napon belül, könyvekre 14 napon belül érvényesíthető pénz-visszafizetési garancia. Ennek részletei ide kattintva találhatóak.

Kérjük, még VÁRJ, amíg ezt a zöld ikont látod! Ha most bezárod az oldalt, rendelésed sajnos nem kapjuk meg.