Ha még 5000 Ft értékben vásárol INGYENES KISZÁLLÍTÁS
0 db termék
0 Ft

Tuti Fogyókúra – 3. EDZÉS: Burpee XX

burpee helyes kivitelezése videóA „Tuti Fogyókúra Edzések” című videósorozatban 3 különböző, egyenként 14 percig tartó anyagcsere-gyorsító edzést mutatunk be. Aki végigkalauzol téged az edzéseken: Benkovics Péter, a több ezer példányban eladott Tuti Fogyás Program c. könyv szerzője.

A sorozatot ajánljuk mindenkinek, aki szeretne fogyni, esztétikusabb és formásabb alakra vágyik vagy csak aktívabb, egészségesebb szeretne lenni.

A Tuti Fogyókúra-terv:

1.    Helyettesíts napi 1 étkezést Tuti Fogyókúra™ Shake-kel!
2.    Csökkentsd napi étkezéseidet két étkezésre és fogyassz ezen felül egy Tuti Fogyókúra™ Shake-et!
3.    Végezd el a Tuti Fogyókúra Edzéseket, csupán heti 3 x 14 perc alatt!

A gyakorlatok elvégzéséhez a saját testeden és egy fitneszszalagon kívül semmi másra nincs szükséged!

Burpee helyes kivitelezése

Az alábbi videóban egy olyan edzést mutatunk be, mely a burpee elnevezésű gyakorlatra épül. Minden 30 másodpercben megcsinálunk 3 darab burpee-t 10 percen keresztül. Mi az a burpee? Nálunk négyütemű fekvőtámaszként ismert és minden idők legjobb funkcionális gyakorlata: minden izomcsoportot megmozgat, fellöki a pulzust, sok kalóriát éget és bárhol végezhető.

A másik két edzést az alábbi linkekre kattintva érheted el:

1. EDZÉS: Double Tabata
2. EDZÉS: Interval Drill

Hozzászólások

Kérdése van?

Kíváncsi termékeinkkel kapcsolatban valamire és nem találja a választ?

Írja le nekünk, hogy miről olvasna szívesen és mi utánajárunk Önnek!

Itt írja meg üzenetét

Kapcsolódó cikkek

Ezt már láttad?

×