Ha még 5000 Ft értékben vásárol INGYENES KISZÁLLÍTÁS
0 db termék
0 Ft

Fájnak az ízületeid a hidegben? Íme, 5 természetes megoldás!

Akik ízületi fájdalmakkal küzdenek folyamatosan, azoknak a tél és kész kínszenvedés. Ilyenkor ugyanis a hideg szó szerint csontig hatol, és az izmokat is átjárja, amik felerősíthetik, sokszor elviselhetetlenné tehetik a fájdalmat. Íme, 5 egyszerű, természetes megoldás, ami ilyenkor segíthet!

1. Öltözz rétegesen, melegen!

Magától értetődőnek tűnik, ám sokan úgy vannak vele, arra a pár percre, míg kiszállnak a kocsiból, vagy leszállnak a buszról, úgyis felesleges a sok réteg. Pedig néhány pillanat is elég, hogy a fagyos hideget átvegye a testünk, és felerősödjenek a fájdalmak! A réteges öltözködés legyen alapvető ízületeink védelme érdekében.

2. Igyál sok vizet!

Nyáron a meleg miatt sokkal rendszeresebbé válik a vízfogyasztás, hiszen a szervezetünk jelzi, hogy szüksége van a folyadékra. Télen azonban más a helyzet, és sokkal ritkábban érezzük fontosnak, hogy igyunk. Pedig a legminimálisabb, szinte észre sem vehető kiszáradás is súlyosbítani tudja a fájdalmakat, ezt egy friss kutatás is bizonyítja.1 Állíts figyelmeztetést a telefonodon, vagy készítsd ki magadnak előre a napi vízadagodat jól látható helyre – legalább napi 2 liter tiszta vizet fogyassz el minden naponta!

3. Mozogj sokat!

Bár ha valaki ízületi fájdalmakkal küzd, ez tűnhet a legijesztőbb tanácsnak, ez az egyik leghatékonyabb is. A rendszeres mozgás ugyanis megszabadíthat a fájdalomtól: ez lehet akár egy hosszabb séta is minden nap. Ha pedig ezt sem szeretnénk a hidegben tenni, otthon is végezhetünk egyszerű gyakorlatokat pl. fitneszszalag segítségével, de az is segíthet, ha futógépen sétálunk, vagy ha elmegyünk úszni egyet.

4. Ügyelj a D-vitamin pótlására!

Egy 2015-ös kutatás eredményei arról árulkodnak, a D-vitaminnak hatalmas szerepe van abban, milyen érzékenyek vagyunk az ízületi fájdalmakra.2 Mivel télen a napfénytől lehetetlen megfelelő mennyiségű D-vitaminhoz jutni, mindenképp gondoskodjunk a megfelelő pótlásról.

5. Támogasd ízületeid glükozaminnal és Omega-3-mal!

A glükozamin és a halolajból kinyert Omega-3 zsírsav rendkívül nagyban segíthetnek az ízületek megfelelő egészségének fenntartásában, az ízületek könnyebb mozgathatóságában. Étrend-kiegészítővel villámgyorsan, minden nap megadhatjuk szervezetünket glükozamin és az Omega-3 nyújtotta extra segítséget.


Hivatkozások:

1 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26374269
2 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26399462

Felhasznált irodalom

https://www.everydayhealth.com/arthritis/arthritis-pain-relief-for-winter-weather.aspx
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26374269
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/26399462

Hozzászólások

Kérdése van?

Kíváncsi termékeinkkel kapcsolatban valamire és nem találja a választ?

Írja le nekünk, hogy miről olvasna szívesen és mi utánajárunk Önnek!

Itt írja meg üzenetét

Kapcsolódó cikkek