fbpx
Azt érzékeltük, hogy kerested fel oldalunkat. Tudtad, hogy ebbe az országba is teljesítünk rendeléseket?
Részletek
Loading...
9985 Ft felett ingyenes szállítás!
5000 Ft felett ajándék!
Minden, ami vegán Környezetvédelmi hitvallásunk

Szállítási feltételek

Termékeink átvételére többfajta fizetési és szállítási mód választható Magyarország területén belül:

Szállítási módok:

GLS Futárszolgálat:

A www.netamin.hu oldalon megrendelt termékeket a Natural Herbal Kft. (továbbiakban Kft.) megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. (továbbiakban GLS) szállítja házhoz Magyarország egész területén. A kiszállítási díj 9985 Ft alatti vásárlás esetén 1290 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A GLS Románia és Szlovákia területére is kiszállítja a rendeléseket. A kiszállítási díj ezekbe az országokba 2490 Ft, 25.000 Ft feletti rendelés esetén pedig ingyenes.

A megrendelt termékeket a GLS feladástól számított 1-3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. Az 1-3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.

A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még egyszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha ez alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot a  Natural Herbal Kft.-nek. Ebben az esetben ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot.

GLS Csomagpont:

Lehetőség van a csomagot a GLS által megadott, országszerte működő GLS CsomagPontok valamelyikén átvenni. A megrendelés folyamán be lehet állítani, hogy mely GLS CsomagPontra küldjük a csomagot. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított. A GLS CsomagPontos átvétel díja 9985 Ft alatti rendelés esetén 1290 Ft, 9985 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.

Románia és Szlovákia területén is elérhetőek a GLS csomagpontok, melyeket a megrendelés leadásakor lehet kiválasztani. A kiszállítás díja 2490 Ft, 25.000 Ft felett pedig ingyenes. Utánvétre nincs lehetőség, csak előre, a bankkártyás fizetést vagy az átutalást követően kerül feladásra a csomag.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

GLS Csomagautomata:

A GLS rendelkezik az egyik legnagyobb csomagautomata hálózattal Magyarországon, mintegy 1300 GLS Automata érhető el országszerte. Átvételi díja 9985 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

Románia és Szlovákia területén is elérhetőek a GLS csomagautomaták, melyeket a megrendelés leadásakor lehet kiválasztani. A kiszállítás díja 2490 Ft, 25.000 Ft felett pedig ingyenes. Utánvétre nincs lehetőség, csak előre, a bankkártyás fizetést vagy az átutalást követően kerül feladásra a csomag.

A GLS Automaták döntő többsége 0-24-ben elérhető, így ennek és a frekventált elhelyezkedésüknek köszönhetően munka előtt, vagy akár munka után is átvehető a csomag. Ha zsúfoltak a napjaid, nem látod előre, hogy mikor tudsz a csomagért menni, kérd GLS Automatába! A kézbesítés napjától számítva még további 7 napig tárolják a csomagot, melyről értesítenek is.

Utánvétes rendelés esetén a GLS automatánál csak bankkártyával lehet fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!

FOXPOST csomagautomata:

A FOXPOST egy egyszerű csomagátvételi lehetőség, amely bevásárlóközpontokban, forgalmasabb helyeken érhető el. A FOXPOST-os átvételi díj 9985 Ft alatti vásárlás esetén 790 Ft, 9985 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A FOXPOST csomagautomaták segítségével egyszerűen, időtakarékosan és kényelmesen vehetők át az online rendelt termékek, összekötve a napi bevásárlást a csomagátvétellel. Mindezt ott, ahol épp útba esik! Ami pedig még ennél is szebb: ezzel nemcsak időt lehet megtakarítani, de a környezetet is kíméli, mert nem kell a futárnak házhoz mennie.

Utánvétes rendelés esetén a FOXPOST automatánál csak bankkártyával lehet fizetni, készpénz fizetésre lehetőség nincs!

Bővebb információ: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/

Személyes átvétel telephelyünkön:

A megrendelt csomag személyesen is átvehető budapesti telephelyünkön.
Címünk: 1116 Budapest, Fehérvári út 132-144. Bay Üzleti és Innovációs Park, földszint 4-es ajtó (a bejárat után jobbra kanyarodva).
Nyitva tartás: hétfőn: 8.00 – 18.00, kedden-szerdán-csütörtökön: 8.30 – 17.00, pénteken: 8.30 – 15:30.

Személyes átvétel esetén négyféle módon lehet fizetni:

  1. Az online megrendelést követően online bankkártyás fizetési móddal átvétel előtt kiegyenlíteni a rendelés végösszegét.
  2. Az online megrendelést követően átutalással, az átvétel előtt kifizetni a rendelés végösszegét.
  3. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) készpénzzel fizetni.
  4. A telephelyünkön a rendelés átvételekor (adás-vétel) bankkártyával fizetni.

Fizetési módok:

Utánvét:

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd a "Készpénzben átvételkor" fizetési módot. Az utánvétnek NINCS plusz költsége. Romániába és Szlovákiába történő rendelés esetén utánvétre nincs lehetőség.

Bizonyos esetekben az utánvét nem feltétlenül jelenti kizárólag a készpénzes fizetést. Például személyes átvételkor Központunkban, GLS futárszolgálatos kiszállításkor és megjelölt GLS csomagpontokon bankkártyával is lehet fizetni átvételkor. FOXPOST automatáknál a készpénzes fizetés egyáltalán nem lehetséges, így ha e mellé a szállítási mód mellé az utánvétes fizetési módot választod, a végösszeget csak kártyával tudod a helyszínen fizetni.

Bankkártyás fizetés:

Bankkártyás fizetéskor átirányítunk a K&H Bank fizetőoldalára, és a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. A megrendelés véglegesítése után láthatod majd a linket, ahol online kiegyenlítheti rendelését bankkártyával, így a futárnak már nem kell fizetned.

Minden esetben kérjük, hogy ellenőrizd a végösszeget és a rendelésed tartalmát fizetés előtt! A kifizetett rendeléseken módosítani már nem tudunk, csak visszautalni ellenőrzés után a fizetett összeget és új rendelést fogadni. Például, ha érvényes kuponkóddal rendelkezel, de valamiért mégsem tudod beváltani azt a vásárlás folyamán, kérjük, hogy ne válaszd a bankkártyás fizetést! Vedd fel velünk a kapcsolatot, és ha valóban érvényes a kuponkód, mi be tudjuk váltani, de ettől még az automatikusan generált fizetési oldalon a hibás összeg lesz, azon mi nem tudunk változtatni.

Bankkártyás fizetés során a következő típusú bankkártyákat használhatod: VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB.

A bankkártyás fizetés során a bankkártyáról leolvasható adatokat kell a K&H Bank fizetőoldalán megadnod, az alábbiak szerint:
1. kártyaszám (a kártya előlapján szereplő, 13-19 jegyű szám)
2. lejárati dátum (a kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
3. érvényesítési kód (a kártya hátlapján az aláírás panelen található számsor utolsó három jegye)

A fizetés ezek után a "Fizetem" gomb megnyomásával történik meg.

A kártyás vásárlás sikerességéhez szükséges, hogy:

  • Csak VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro vagy JCB kártyát használj a fizetéshez!
  • A számládon legyen mindig a vásárlás értékének megfelelő fedezet!
  • Pontosan add meg a kért kártyaadatokat!
  • Figyelj arra, hogy kártyád ne legyen lejárva!
  • A fizetés csak a "Fizetem" ikonra történő kattintással indul el.

Bankkártyás fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. A Kft. az összeg beérkezését követően e-mailben értesíti a megrendelőt az online bankkártyás fizetés sikerességéről és az átvétel részleteiről.

Banki átutalás:

A termékek ellenértékét banki átutalás útján is lehet rendezni. Az átutaláshoz szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: K&H Bank
Kedvezményezett neve: Natural Herbal Kft.
Adószám: 25910281-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-295793
Kedvezményezett számlaszáma:10400872-50526865-86481002 Külföldről történő utaláshoz - IBAN: HU57 1040 0872 5052 6865 8648 1002

Banki átutalásos fizetés esetén a Kft. ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását, és azok átadását választott szállítócég részére vagy készíti elő a telephelyen való átvételre. Ha a fizetés során valamilyen problémát észleltél (pl. megszakadt az internetkapcsolat), és emiatt bizonytalan vagy a kifizetés sikerességében, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a hello@netamin.hu oldalon.

A banki átutalások lekönyvelése 1-3 munkanapot vehet igénybe, ezután indul csak meg a rendelés feldolgozása, összekészítése.

Általános rendelkezések:

A Kft. a megrendelést követően a megadott e-mail címre visszaigazolja a megrendelést.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelését a Kft. készlethiány vagy egyéb ok miatt nem tudja 5-10 munkanapon belül teljesíteni, erről tájékoztatja a Megrendelőt.

A Megrendelő az átvétel időpontjáig bármikor jogosult a megrendelését visszavonni.

Amennyiben a Megrendelő a csomag átvétele után szeretne a csomag tartalmát illetően panasszal élni, azt az átvételt követő 3 munkanapon belül teheti meg írásban a hello@netamin.hu e-mail címre küldve, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon (061/203-0039).

Külföldön élek, ide is kérhetem a megrendelt csomagot?

Az Európai Unió területén belül GLS Futárszolgálattal megoldható a kiszállítás, ám ennek költsége mindig a vásárlót terheli (nincs ingyenes szállítási összeghatár). Aktuális középárfolyamon átszámítjuk az árat és a házhoz szállítási költséget is, ami környező országok esetében kb. 2000-3000 Ft. A csomagot minden esetben csak előrefizetés után tudjuk kézbesíteni. PayPal-lal való fizetés esetén a tranzakciós költség (a végösszeg 7%-a) a vásárlót terheli, amelyet előre, a végösszeggel együtt kell kifizetni. Ha a csomag visszakerül hozzánk sikertelen kézbesítés után, mert a címzett nem vette át, a szállítási költséget és tranzakciós költséget nem áll módunkban visszafizetni, csak a rendelt termékek vételárát. Az EU területén kívül nem szállítunk!

Rendelés Románia és Szlovákia területére

Rendszerünkben már van lehetőség rendelést leadni ezekbe az országokba. A kiszállítás GLS futárszolgálattal történik, a csomag kérhető házhoz szállítással, de van lehetőség GLS csomagautomatában és GLS csomagpontban történő átvételre is. Mindegyik esetben a szállítási költség 2490 Ft, 25.000 Ft felett pedig ingyenes. Csak előre fizetésre van lehetőség, bankkártyával vagy átutalással. A fizetés mindig Forintban a számlavezető bank aktuális napi árfolyama alapján történik.

Hibásan/hiányosan kaptam meg a csomagomat! Hogyan tudom ezt jelezni?

Mindent megteszünk, hogy a rendelésedet nem csak gyorsan, de pontosan is készítsük össze számodra. Sajnos hibák a legszigorúbb ellenőrzések mellett is előfordulhatnak, ezért elnézésedet kérjük! Arra kérünk, hogyha hibás csomagot észleltél, elsőként mindenképpen ellenőrizd a visszaigazoló e-mailedet, hogy a rendelés és a csomag tartalma egyezik-e!

Akkor lehetsz benne biztos, hogy nem azt kaptad, amit rendeltél, ha a csomagban lévő számla tételei nem egyeznek a kapott termékekkel. Ebben az esetben minél hamarabb, legkésőbb a kézhez vételtől számított második munkanapig (tehát pl. ha hétfőn vetted át a rendelést, legkésőbb szerdán) jelezd nekünk a hiányt a +361 203 0039-es vagy a +3670 601 9999 telefonszámok egyikén, vagy e-mailben a hello@netamin.hu címen!

A hiányt/hibát csak olyan esetben tudjuk elfogadni, ha fényképpel igazolod, hogy rossz vagy kevesebb terméket kaptál, mint ami a számlán van. Hiányos termék esetén kérjük fotózd le a dobozt is, amiben érkeztek a termékek, a doboz mérete ugyanis információ-értékkel bír számunkra. Határidőn kívül, vagy fénykép hiányában sajnos nem tudjuk ellenőrizni felvételeinken, hogy valóban hibásan kaptad-e meg a csomagot.

Netamin Facebook oldal Netamin Instagram oldal Netamin Pinterest oldal Netamin Youtube csatorna Netamin kapcsolat oldal Black Friday modal háttér