Ha még 5000 Ft értékben vásárol INGYENES KISZÁLLÍTÁS
0 db termék
0 Ft

Tartalomjegyzék

  1. A termék(ek) kiválasztása
  2. A Kosár és annak használata
    1. Hogyan helyezhetek terméket a Kosárba?
    2. Hogyan törölhetek terméket a Kosárból?
  3. A vásárlási folyamat
    1. A Kosár megtekintése – ellenőrzés, változtatás
    2. A szállítási adatok megadása
    3. A rendelés véglegesítése
    4. Fizetés bankkártyával

Kedves Vásárlónk!

A netamin.hu webáruházban hasonló módon zajlik a vásárlás menete, mint az egyéb internetes áruházakban. Ha Ön már tapasztalt internetes vásárló, nem szükséges elolvasnia az alábbi útmutatót. Ha viszont nincs nagy gyakorlata az interneten történő vásárlásban, akkor erősen ajánlott, hogy végigolvassa a vásárlási segédletet.

1. A termék(ek) kiválasztása

A weboldalon sok helyen találkozhat a termékeinkkel. Ilyen például a Termékeink menüpont a főoldali menüsorban vagy egy kategória oldal. A kategóriákat megtalálja a főoldalon a bal oldali menüsávban, valamint szintén a főoldalon, középen a 12 kiemelt kategóriát láthatja. Ezek bármelyikére kattintva az adott kategóriához tartozó releváns termékek listájához jut. Bárhol is lát meg egy terméket, ami Önt érdekli, a termék képére kattintva az adott termék saját oldalára jut, ahol minden hasznos információt elolvashat róla, valamint egy komoly szakmai kutatás eredményeképpen megszületett cikket is.
A termék alatti kisméretű logókra állítva az egérmutatót megtudhatja, hogy milyen adalék- és allergén anyagoktól mentes az adott készítmény. Továbbá a csillag alakú ikonokra kattintva értékelheti is, hogy mennyire elégedett az adott termékkel, szolgáltatásunkkal.

2. A Kosár és annak használata

Mint minden internetes áruházban, nálunk is az úgynevezett Kosár szolgál a vásárlás alapjául. Képzelje el ezt úgy, mintha egy bevásárlóközpontban járna és tolná maga előtt a bevásárló kocsit.
A Kosár ennek a bevásárló kocsinak az internetes megfelelője. Bármilyen terméket beletehet és ki is vehet belőle. A benne lévő termékek mennyiségét is szabadon változtathatja.
A weboldal fejlécében a jobb oldalon mindig megtalálja ezt a Kosarat. Ez a modul mindig megmutatja Önnek, hogy hány darab terméket és milyen értékben helyezett már el a Kosárban. A modulban lévő „Kosár megtekintése” linkre kattintva pedig bármikor, részleteiben tekintheti meg Kosarának tartalmát. De nem csak itt jelenik meg a Kosár, hanem minden egyes termékoldalon is, hogy állandóan láthassa annak tartalmát!

2.a Hogyan helyezhetek terméket a Kosárba?

Ez egy roppant egyszerű művelet! Minden esetben, bárhol is jár az oldalon, a „Kosárba teszem” gombbal helyezhet egy terméket a Kosárba. Az alapértelmezett beállítás szerint minden termék esetében 1 darabot helyez a Kosárba a „Kosárba teszem” gomb lenyomásával. Azonban a +/- gombok segítségével még a Kosárba helyezés előtt is tetszőlegesen változtathat a mennyiségen. Akkor sem történik baj, ha később meggondolja magát, mert a Kosár megtekintése oldalon bármikor változtathat a mennyiségen.

2.b Hogyan törölhetek terméket a Kosárból?

Ez a művelet is hasonlóan egyszerű a fentihez.
A Kosárban a termékek mellett megjelenik egy  icon_delete  ikon. Erre kattintva kitörölheti az adott terméket a Kosárból.

3. A vásárlási folyamat

Miután kiválasztott minden terméket, amit meg akar vásárolni és elhelyezte a Kosárban, kezdetét veszi a vásárlási folyamat utolsó része, ami 3 részből áll:

3.a A Kosár megtekintése – ellenőrzés, változtatás

Erre az oldalra 2 helyről juthat el. A fejlécben található Kosár modulban lévő linkre kattintva vagy bármelyik termék egyedi oldaláról a Kosár modulban lévő „Rendelés véglegesítése” gombra kattintva. Ezen az oldalon kilistázva láthatja azokat a termékeket, amelyeket a Kosárba helyezett. Ugyanitt láthatja az egyes termékek árát, valamint a fizetendő végösszeget is. Illetve azt is, hogy mekkora értékben kell még vásárolnia az ingyenes kiszállításhoz. Itt még tud változtatni az egyes készítmények mennyiségén és törölhet is tételeket a Kosárból. A jobb oldali sávból a „Kosárba teszem” gombbal pedig gyorsan és egyszerűen még el is helyezhet termékeket a Kosárban. Ha eszébe jut még olyan termék, amit meg akar vásárolni és nem találja a jobb oldali sávban, akkor kattintson a „Még vásárolok más terméket is” gombra. Ekkor a Termékeink oldalra fog jutni, ahol megkeresheti és kiválaszthatja a még megvásárolni kívánt terméket és a fent már leírt módon a Kosárba helyezheti, majd újra a Kosár megtekintése oldalra jutva látni fogja, hogy bekerült a termék a többi megvásárolandó terméke mellé. Ha leellenőrizte a termékeket és azok mennyiségét, és már nem akar hozzáadni többet, akkor a vásárlási folyamatot a „Szállítási adatok megadása” gombra kattintva folytathatja. A „Vissza” gomb megnyomásával visszajut az előző oldalra; oda ahol a Kosár megtekintése oldal előtt legutóbb járt.

3.b A szállítási adatok megadása

Ez a megrendelőlap, ahol a személyes és szállítási adatait kell kitöltenie, hogy pontosan tudjuk Önnek házhoz szállítani a csomagját. Legelső opcióként ki kell választania a szállítási módot, vagyis azt, hogy milyen úton szeretné kézhez kapni a megrendelt terméke(ke)t. Válassza ki az Önnek leginkább megfelelő szállítási módot a szállítási mód mellett található üres négyzet bepipálásával, majd alaposan olvassa el a kiválasztás után megjelenő információt a pontos kézbesítés érdekében! A szállítási mód kiválasztása után az alábbi adatokat kell megadnia:

Vezetéknév

Keresztnév

E-mail cím

Telefonszám: Lehetőleg mobil telefonszámot adjon meg, amin értesíteni tudja a futár, ha nem találja Önt otthon.

Az átvétel időpontja (futárszolgálat esetén): Alaphelyzetben 8 és 17 óra van beállítva, ugyanis szerződött partnerünk, a GLS futárszolgálat ebben az időintervallumban végzi a szállítást. Úgy állíthatja át ezt az értéket az Ön számára megfelelő időszakra, hogy a számok mellett található lefele mutató nyílra kattint és kiválasztja azt az időszakot, amikor biztosan otthon tartózkodik. FONTOS! Minimum 4 órás időintervallumot adjon meg! Pl. 8-11 óráig tartó időszakot nem fog tudni megadni, de a 8-12-ig beállítást már elfogadja a rendszer.
NAGYON FONTOS! Olyan címet adjon meg az időszak beállítása után, ahol biztosan megtalálja majd a futár. A leggyakrabban elkövetett hiba, hogy az otthoni címet adja meg valaki, miközben munkaidőben a munkahelyen tartózkodik. Így a futár nem tudja kézbesíteni a csomagot. Kérjük, hogy fokozottan figyeljen erre.

Irányítószám

Település: Ha beírja az irányítószámot, a rendszer automatikusan beírja a település nevét. Ha véletlenül mégsem egyezne lakóhelyével, csak kattintson a település nevét tartalmazó négyzetbe és írja azt át.
Cím: Ide kell írnia a közterület nevét. Pl. Dózsa György. A közterület jellegét (pl. utca, tér, körút, stb..) IDE NE ÍRJA BE! Azt válassza ki a rögtön emellett található legördülő menüből, ami alaphelyzetben „UTCA”-ra van állítva. Csak kattintson a lefele mutató nyílra és válassza ki a közterület jellegét.
Szám: Ide a házszámot írja be.
Emelet:
Ajtó:
Szállítási címtől eltérő számlázási címet adok meg: Ha bepipálja a szöveg mellett lévő kis négyzetet, akkor legördül egy újabb adatlap, ahol megadhat a szállítási címtől eltérő címet. Amennyiben más a számlázási címe, mint a szállítási címe, érdemes használnia ezt a funkciót.
Hogyan talált honlapunkra?: Alaphelyzetben „Kérjük, válasszon…”-ra van állítva. Ha a mező jobb oldalán lévő lefele mutató nyílra kattint, megjelenik a választható lehetőségek listája. Egyszerűen csak válassza ki azt, ahonnan rátalált honlapunkra.

Az űrlap végén a „Vissza” gombra kattintva a Kosár megtekintése oldalra jut. Megrendelésének véglegesítéséhez kattintson a „Tovább a megrendelés véglegesítéséhez” gombra. A „Vissza” gomb megnyomásával a Kosár megtekintése oldalra jut.

3.c A rendelés véglegesítése

Itt érkezik meg rendelésének véglegesítéséhez, az utolsó lépéshez. Ahhoz, hogy rendelése eljusson hozzánk már csak ellenőriznie kell, hogy mindent helyesen adott-e meg. Az itt megjelenő táblázatban megnézheti, hogy a rendelt mennyiségek és termékek valóban azok-e, amiket rendelni szeretne. Még itt is tud javítani rendelésén, ha visszatér a Kosár megtekintése oldalra az oldal alján található „Vissza” gomb segítségével. A szállítási adatok helyességét is itt ellenőrizheti. Ha mindent rendben talált, nyomja meg a „Megrendelés véglegesítése” gombot. A gomb megnyomásával rendelését rögzítjük rendszerünkben és elkezdjük feldolgozni. Megadott e-mail címére egy visszaigazoló levelet is kap erről. Ha megkapta az e-mailt, biztos lehet abban, hogy 2-3 munkanapon belül már át is veheti csomagját!

3.d Fizetés bankkártyával

Amennyiben bankkártyával kíván fizetni, a Szállítási adatok oldalon jelölje be az üres négyzetet az oldal legelején, ahol az erre vonatkozó felhívást találja. A vásárlás következő lépésében a Rendelés véglegesítése oldalon a „Megrendelés véglegesítése” gomb megnyomása után a K&H Bank internetes felületére irányítjuk, ahol egyszerűen csak követnie kell a az utasításokat és megadni a tranzakcióhoz szükséges adatokat. Ha megnyomja a “Fizetek” vagy a “Mégsem” gombot, visszakerül a www.netamin.hu oldalra, ahol a tranzakció sikerességéről vagy sikertelenségéről kap tájékoztatást. Ezt a tájékoztatást emailben is meg fogja kapni.

A tranzakció a végrehajtás után nem visszavonható.

Sikertelen tranzakció esetén a www.netamin.hu oldalon hibaüzenet jelenik meg amelyet a Natural Fit Life Kft. a banki szolgáltatótól kapott hibakód alapján jelenít meg.

Sikeres tranzakció esetén bankkártyájának egyenlege azonnal megterhelésre kerül, így a kiszállítási idő bankkártyás fizetés esetén sem növekszik.